Någon som vill veta lite vem jag e...

Hej... Jag har tänkt på att nästan ingen vet vem jag är! Ok, jag är 13 och ett halft (ser konstigt ut, jag vet)mitt namn är Olivia men kallas Ia (eller Iapiagullefia) Jag bor i Stockholm, har typ ljusbrunt hår med blonda slingor, grön/blåa ögon (likadana som Louis *glad*) hmmmm... Vad mer? Ehm... Jag gillar att läsa (läser Cirkeln nu) och se på filmer. Vad mer? Jo! JAG ÄLSKAR ONE DIRECTION!!!! Jaa... Jag liksom stalkar dem lite (eller mycket) på twitter... Btw så heter jag @Directioner_Ia där;)) och på Instagram så heter jag Iapiagullefia
Nästa kapitel kommer nog... Antingen ikväll eller imorn:))) En vanlig fråga är vem man gillar mest i 1D, jag älskar alla mina bebisar MEN ifall jag måste välja så väljer jag nog... Louis William Tomlinson ;))) lilla Lou... Aja! See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0