Forever young kapitel 14

Anna's perspektiv.
När vi kom till hotellet så var dörren sönder vid låset, den var uppbruten.
Alla tystnade, vi visste inte vad vi skulle göra ifall personerna som gjorde det där fortarande var kvar därinne.
Jag gick ett steg närmare Niall.
Harry öppnade dörren försiktigt och tänkte precis gå in men Louis stoppade honom.
- They're still in there Harry. Viskade Louis till Harry och såg allvarligt på honom.
- I know.. mumlade han tillbaka och öppnade dörren.
Han gick in i rummet långsamt och såg sig omkring, allting låg i en stor röra på golvet.
- Harry, no!! sa Lisa, sprang in i rummet och förskte hämta Harry, Louis tänkte springa efter men Zayn stoppade honom vi dörren.

Lisa's perspektiv.
Jag sprang in för att hämta Harry från det stökiga hotell rummet men när jag vände mig mot dörren så såg jag två män klädda i svart på båda sidorna av dörren, de andra såg dem inte.
Harry hade också sätt dem och såg skräckslagen ut.
Louis hade försökt springa efter men blev stoppad vid dörren av Zayn, han hade nog förstått att det var något fel.
Tre andra män kom från trappan, två tog Harry och en tog mig, de drog in oss till ett av killarnas sovrum.
Louis skrek efter mig men skriket avtog efter en liten stund.
Det var mörkt i rummet och jag kunde inte se något.
Harry försökte knuffa iväg någon av männen men blev nedslagen, efter det så hörde jag honom inte.
- Det är inte smart att försöka rymma. sa den som höll i mig lågt.
Jag försökte få honom att släppa mig men han vägrade.
- Harry, are you ok?! skrek jag men efter en liten stund så kände jag en hand mot mina läppar.
- Ge honom inte hopp, lilla gumman. sa han retsamt.
Jag fick inte vara kvar i rummet utan jag blev utsläpad till ljuset, de andra hade också blivit tagna men jag såg inte Louis någonstans.
När de såg mig så försökte de ta sig loss men det gick ju inte, killarna hade två män som höll i dem medan Anna bara hade en.
- Vi kanske borde binda fast dem någonstans, jag menar, jag orkar inte hålla i dem hela dan. sa den mannen som höll i Anna.
- Då får du hämta rep. sa mannen som höll i mig.
Anna kastades till ett hörn och mannen som hållit i henne sprang iväg, när hon blev kastad så ryckte Niall till men blev slagen i ansiktet.
- Vad vill ni!? frågade Anna när hon rest sig upp.
Han som höll i mig, som säkert var ledaren ,gick fram emot henne med mig långsamt.
- Det ända vi ville ha var pengar eller värdefulla saker men så kom ni och förstörde allting.

Zayn's perspektiv.
Jag försökte få av mig de två männen men de hölli mig med ett hårt grepp.
Tillslut så slog jag ner den ena och sedan den andra.
- I would'nt do that if i where you... Sa mannen som höll i Lisa till mig.
Jag vände mig om och såg att han höll en pistol mot Lisa's huvud, Lisa grät och skrek.
Jag kunde inte göra något.
Då hörde jag någon knacka på dörren.
Den slogs upp och Louis gick in, jag trodde att han bara kom ensam till en början men efterhonom kom det poliser in, alla män tog upp sina händer men när jag kollade på den platsen där Lisa stått med mannen som var ledaren var nu tom.
De var borta och mannen som skulle hämta rep hade aldrig komma tillbaka.
Louis sprang runt i rummen, hittade Harry men såg ledsen ut.
- I can't find Lisa. sa han och satt sig på golvet.
______________________________________________________________________________________________
Jag ska skriva en till ikväll! :D Då blir det rekord för mig.
Komentera gärna.
Ge förslag och TIPSA ERA VÄNNER!!!! <333333333333333
SEEE YAAA TAAATEEEER AAAAALIIIIGAAAATOOOR!!! :DDD

Kommentarer
Postat av: Katja

super bra! Längtar tills ikväll! See ya later alligator!

2012-02-28 @ 14:52:18
Postat av: Ana

SKIT bra som vanligt!! :-) önskar du kunde skriva met nuuuu jag sitter ju i bilen.. Aja jag få väl lida av tråkighet .... Men jag längtar till ikväll

2012-02-28 @ 16:07:25
URL: http://Brudarnapostan.devote.se
Postat av: Frida L

OMG!! Jätte bra!! <3

2012-02-28 @ 16:33:10
URL: http://fridayfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0