Forever young kapitel 15

Louis perspektiv.
När Zayn berättade att han trodde att det var något som var fel så sprang jag för att ringa efter polisen, när jag kom tillbaka med polisen och de arresterade alla så var inte Lisa där.
Jag sprang runt och letade i alla rum så hittade jag Harry i ett mörkt rum, ned slagen men inte Lisa.
- I can't find Lisa. sa jag till de andra och satt mig på golvet.
Vi som precis hade förstått att vi hade känslor för varandra!
Polisen berättade för Anna att de hade jagat de här typerna väldigt länge och de var glada att vi hade hjäpt dem, när hon berättade att det var en som hade blivit kidnappad så sa de att de skulle göra allt de kan för att få henne tillbaka.
Om jag bara kommit några minuter tidigare så skulle jag krama henne nu...
Vad ska vi göra nu?

Niall's perspektiv.
Jag gick fram till Louis där han satt på golvet med ansiktet i händerna.
- We're going to find her Lou. sa jag och satt mig ner bredvid honom.
Anna kom och satt sig på andra sidan om honom.
- Yeah, we promise. sa hon och klappade honom på ryggen.
Jag ställde mig upp för att se hur Harry mådde, han stod i ett hörn och var helt ensam.
- She tried to save me. sa han ledsamt.
- It's not your fault Harry... svarade jag och tänkte ta min hand på hans axel men han vände sig om och stirrade på mig med tårar i ögonen.
- You know that's not true! skrek han mig i ansiktet. 
- It's my fault that she is gone, kidnapped!! skrek han igen och den här gången kom Louis fram till honom.
- Is it? frågade han ledsamt.
- No, no it's not! Sa jag och stirrade argt på Harry.

 Anna's perspektiv. (på kvällen)
Vi satt tysta runt om i det nya hotellet, jag och Niall satt i en soffa, Harry satt i köket, Zayn och Liam satt i ett sovrum och Louis stod på balkongen.
Det var helt tyst och jag höll nästan på att somna när min mobil pep.
Jag tog upp den och satt på den.
Nej, det kan inte vara möjligt...
- What is it? frågade Niall.
- It's from Lisa.
Jag läste meddelandet.
Ifall ni vill ha tillbaka er vän så får ni ge oss 10 miljoner kr i lösen, ni har tre veckor på er och har ni inte gett oss pengarna innan dess så är det adjöss med den lilla gullungen.
OBS: vi lovar att inte döda henne innan vi fått pengarna men vi lovar inget annat. 

När ni har pengarna så får ni möta oss på ert gamla hotellrum.
___________________________________________________________________________________________
Ni får fortsättningen antingen ikväll eller imorrn! :DDDD
jag ber er som vanligt om att TIPSA ERA VÄNNER och att komentera.
Om ni har ideér så är det bara att berätta.
SEE YAA LAATEER AALIIGAATOOR!!! ;)))


Kommentarer
Postat av: Frida L

Meeeer! Snälla nu ikväll! JAG STÅR PÅ MINA BARA KNÄN! JAG BER DIG!!! <3<3<3<3

2012-02-28 @ 20:23:31
URL: http://fridayfriday.blogg.se/
Postat av: ANa

Blogg äger som vanligt! Ska inte tjejerna Anna och Lisa till skolan?

2012-02-28 @ 23:48:52
Postat av: Olivia

1. för det första så är de lediga eftersom de vann en vecka med 1D.

2. för det andra så har Lisa blivit kidnappad så det är ju lite svårt.

3.för det tredje så är Anna i chock eftersom hennes vän har blivit kidnappad så......

2012-02-29 @ 08:57:00
URL: http://sakeromoned.blogg.se/
Postat av: amanda

lalalalala helt fast, du skriver ju awesome + bra handling!

2012-02-29 @ 13:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0