Forever young kapitel 6

Harry's perspektiv.
- Hurry up, they're coming! säger Louis och ler, han hade sett tjejerna först när vi letade efter dem, de hade stått där på gatan med sina stora resväskor.
Vi fick säga till föraren att köra snabbt eftersom inte fansen skulle hinna ikapp.
När vi kommit fram så var de inte tid för att ta in resväskorna i bakluckan eller att ens ge dem plats så Louis som satt längst ut, bredvid fönstret, tog emot väskorna snabbt, kastade in dem till oss, sen så hoppade Anna in bredvid honom men när Lisa skulle hoppa in så hade vi inte mer tid eftersom fansen kom så Louis tog henne om midjan och drog in henne så att hon låg på honom, Anna och mig, raklång.
Man såg att hon var generad på hennes röda kinder.
Efter en stund så brjade Niall att skratta, sen började Anna också göra det, sen Louis och efter en stund så satt vi alla där i bilen och skrattade.


Lisa's perspektiv.
När Louis drog in mig i bilen så blev jag riktigt förvånad, när jag låg där, raklång på två av mina idoler som egentligen var främlingar och en random tjej som hette Anna så blev jag riktigt generad och ifall Niall inte skulle ha börjat skratta så skulle det bli en väldigt lång restur.
Efter en stund så slutade alla att skratta, vi såg på varandra men de flesta såg på mig men för första gången så brydde jag mig faktist inte, jag bara njöt av det.
- sorry Lisa but we had no time left... Förklarade sig Louis.
Jag log mot honom.
- It's ok Lou. sa jag lugnt.
Jag visste inte riktigt varför jag kallat honom Lou men det kändes bra.

Anna's perspektiv.
Vi hade riktigt roligt i bilen, Lisa låg på mina, Harry och Louis knän och Niall hade fått en sån där gullig skrattattack och jag kunde bara inte motstå att skratta med.
Vi skulle åka till ett hotell där vi skulle bo, det var ett extra stort rum med två vånngar, undervåningen var störst och hade två sovrum och övervåningen var minst och hade ett sovrum, det var det ända jag visste om rummet.
Jag och Lisa skulle dela rum på övervåningen och killarna fick bestämma vilka som skulle dela på undervåningen.
Jag satt mellan Louis och Harry i bilen men ifall jag skulle ha bestämt plats så skulle jag sitta bredvid Niall men eftersom han satt bredvid Harry så pratade jag med honom hela resan.
Lisa var mest tyst under resans gång, jag försökte få med henne i vissa samtal men hon slingrade sig alltid ut på något sett, hon hade en talang för det kan man säga.
Jag kände mig närmare killarna än någonsin förr när vi stannade bilen.

Louis perspektiv.
När bilen stannade så hade Lisa svårt att komma upp så vi fick hjälpa henne ut, jag var lite generad att jag bara hade burit in en främmande tjej i bilen och lagt henne i mitt knä men jag visade det inte.
Hotellet var stort och fint, jag hjälpte till med att bära de andras väskor eftersom jag hade lättast tyngd på min.
När vi gått ur bilen så skyndade vi oss in för att inte någon skulle se oss, vi lyckades bra och kom in utan att bli sedda, vi kom upp snabbt och det var Anna som öppnade dörren till rummet.
Det var super vackert och när jag kom på att det bara fanns tre rum och bara två var till oss killar så ville jag ju bestämma rum först så jag släppte väskorna och sprang iväg.

Zayn's perspektiv.
Hotellrummet var helt perfekt, allting var så himla vackert där.
När vi kom in igenom dörren så släppte Louis väskorna och sprang iväg.
- Same old Louis... Hörde jag Liam bakom mig och Niall småskrattade åt det.
Tjejerna sprang upp till sin övervåning och när vi frågade om de brhövde hjälp med att bära upp väskorna så svarade de nej.
Jag gick efter Louis och hittade honom i en av sängarna i det rummet med två sängar.
- This can be our room Zayn. Han såg frågande på mig.
- Yeah, sure. sa jag och lämnade väskorna där.
De andra lämnade sina väskor i deras tum eftersom de förstod att jag och Louis skulle dela rummet med två sängar.
Efter en stund så började alla att packa upp.

Lisa's perspektiv.
Mitt och Annas rum var super fint, vi hade vacker utsikt över Stockholm och ett ljust rum.
Vi började packa upp våra saker.
- Visst är dem underbara?! Utbrast Anna helt plötsligt.
- Jo, det är dem väl... sa jag och fortsatte att plocka ut sak efter sak ur min resväska.
Anna slutade packa upp och vände sig mot mig men jag låtsades att jag inte märkte någonting.
- Tror du att Niall gillar mig? frågade hon helt utan förvarning.
Jag blev lite förvånad, hon hade ju bara varit med honom i en bil i några minuter.
- Jag vet inte, kanske det. sa jag osäkert.

Några timmar senare.
Allt var klart och ingen hade något att göra, jag hade satt mig i soffan och Anna hade gått till Niall, Harry och Liams rum för att prata med Niall.
Efter en stund så satt sig Zayn och Louis sig också i soffan.
- Are you finished? Frågade Louis och Zayn på samma gång.
Jag skrattade blygt och nickade försiktigt.
De andra kom också, när Harry, Liam och Niall hade satt sig så fanns det inte någon plats kvar.
- Heey.... I want to sit there! sa hon ill Niall och satt sig i hans knä och båda skrattade.
Det här skulle bli vädigt roligt, det visste jag och det hade bara börjat.

Kommentarer
Postat av: Katja

Super! Längtar tills Nästa del :)) MER :)

2012-02-25 @ 21:37:18
Postat av: Anastasia

super bra blogg Olivia! även om 1D inte är någon större hitt för mig så är bloggen jätte bra! längtar till 7:an!

2012-02-25 @ 22:02:43
URL: http://brudarnapostan.Devote

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0