Forever young kapitel 9

Lisa's perspektiv.
Filmen var bra, den var rolig och man skrattade ibland, även Louis.
Men på slutet så skrattade inte han längre och han hade ansiktet åt andra hållet så jag trodde att han sov men när jag kollade åt samma håll som han så såg jag vad han tittade på.
Anna och Niall, de kysstes!
Asså de har bara känt varandra i typ några timmar.
Omg... mumlade jag för mig själv men Louis hörde mig.
Han vände sig om mot mig.
- can you believ this?! frågade han mig.
Jag skakade på huvudet medan jag stirrade på dem där de satt lite längre bort och kysstes.

När filmen var slut så var klockan tolv, vi stängde av filmen och såg på nyheterna eftersom jag ville veta vad som hände och för att det skulle gå en bra film på den kanalen efter nyheterna.
När filmen startade så började jag bli riktigt sömnig.
Efter en stund så somnade jag mot Louis axel.

Harry's perspektiv.
Filmen efter nyheterna var en bra action film.
Vi så hela och den tog slut kl 2, när vi stängde av TV:n och tände lampan så såg vi att Louis och Lisa hade somnat, Lisa låg med huvudet mot Louis axel medan Louis huvud låg mot hennes huvud.
De sov så djupt så att vi inte ville störa dem.
Jag, Niall och Liam gick till vårt rum, även fast det tog lång tid för Niall att skiljas från Anna.
Zayn gick till sitt och Louis rum och Anna gick till tjejernas rum.
Jag la mig i sängen och tänkte på Louis, han kommer att må bättre, med hjälp av Lisa såklart!

Louis perspektiv.
Under filmen så hade Lisa sitt huvud mot min axel, det kändes bra.
Jag blev sömnig i mitten av filmen och somnade.
Jag drömde om Lisa och om hur min ex - flickvän slog ner henne, jag kände en beskyddande känsla inom mig.
I drömmen så kramade jag och kysste henne och det kändes verkligen som påriktigt.
- Eeeh... Louis. hörde jag Lisa säga.
Jag öppnade ögonen, såg Lisa framför mig och kände hennes läppar mot mina.
__________________________________________________________________________________________
Nu blir det DRAMA!! tror jag...
Hoppas att ni gillar novellen och om ni har några ideèr så är det bara att berätta!
TIPSA ERA VÄNNER OM BLOGGEN!!!
see ya later aligator <33 :DD

Kommentarer
Postat av: Katja

OMG, du måste skriva mer om Louis ex-flickvän! Såhääääääääääääärrrrr spännande :)

2012-02-26 @ 21:26:50
Postat av: Anastasia

Snälla! skriv mer! en sak d måste tänka på är.... inget du är makalös! jag vill ha meeeer! snälla skulle du kunna skriva högst tre kapitel idag eller tvåå??

2012-02-27 @ 10:57:59
URL: http://brudarnapostan.Devote

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0