Deprimerad....

Jag hade i början högst en komentar på varje kapitel men så blev det bara fler och fler. Efter ett tag så hade jag minst fyra komentarer på varje och då var jag as glad, jag längtade efter att göra kapitel liksom. När jag skulle göra kapitel 17 så var det något del på Blogg.se för att när jag publicerade så kom bara havla fram. Jag provade i tre dagar och fick tillslut ut den. Efter det så hat jag fått mindre och mindre komentarer, läsare och sidvisningar.. Jag blev deprimerad, tappade intresset och förlorade min fantasi. Nu så ska jag avsluta den här novellen, när jag gjort det så börjar jag på en ny. Jag skulle bli riktigt glad ifall ni tipsade era vänner om bloggen så att jag får fler komentarer, som i sin tur leder till att jag får mer lust och fantasi :)))
SNÄLLA HJÄLP MIG!! JAG BEHÖVER DET!! 
Jag skriver det sista kapitlet imorrn och då så kommer den att va extra lång och bra :DD har ni ideér till nästa eller vill ni vara med? fråga bara! jag bits inte... men ifall du är en morot så kan jag inte lova något... älskar morrötter. Ifall ni inte har något att göra under tiden jag skriver så tipsar jag om min väns blogg, hon skriver också noveller ------------> www.alltomoned.blogg.se <------------------ Den äger! hon har precis börjat på en ny novell och är nu på kapitel 1!! :))) så passa på! Nu tror jag att jag inte har någe mer att säga.... HEJDÅÅ:))))

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0