Forever young 22

Anna's perspektiv.
Mina vänner gav mig mer uppmärksamhet än någonsin nu. Jag märkte att de var falska men vad skulle jag göra? Jag saknade Lisa och Niall, jag saknade alla! Det enda jag ville var att skruva tillbaka tiden. Jag och Lisa hade inte haft kontakt efter veckan med One Direction. Niall och jag brukade messa men jag saknade honom, mycket.
Dagarna gick. Dagarna blev till veckor som blev till månader och ingenting förändrades. Jag satt i bussen påväg till Gullmarsplan när jag såg Lisa gock på med en tjej.
- Lisa! skrek jag och vinkade glatt till henne. Hon såg mig och och log stort. Lisa sprang fram till mig med den andra tjejen springandes efter.
- Hej Anna! Hur mår du? Frågade hon medan hon satt sig bredvid mig, den andra tjejen ställde sig bredvid Lisa.
- Bra, och du? Frågade jag henne medan jag såg tjejen bredvid ge en konstig min.
- Du, du... är den andra tjejen som vann en vecka med 1d!!! sa hon häpet medan hon stirrade på mig. Jag log och nickade. Vi pratade med varandra en stund men så hörde vi ett konstigt ljud. Vi såg på föraren och till vår häpnad så låg han på ratten, han var helt avsvimmad, han rörde sig inte.

Frida's perspektiv.
När jag såg föraren ligga med överkroppen mot ratten så skrek jag. Jag trodde att vi skulle dö. Lisa såg lika rädd ut. Bussen åkte slingrande på vägen, som tur var så var vi inte nära något vattendrag.
- VAD SKA VI GÖRA!! Hörde jag Lisas vän, Anna, skrika högt. Lisa sprang fram till ratten och försökte styra men hon visste ju inte hur man kör en buss så det gjorde ju inte saken bättre.
- RING NÅGON!! skrek hon. Jag sprang längre bak i bussen för att ta hand om de andra där. Jag såg en kvinna med sitt 3-åriga barn och en gammal dam sitta förskräckta längst bak i bussen. Lite längre fram så såg jag ett gäng unga tonåringar skrika högt.
- Ta det lugnt! Är det någon som kan köra?! frågade jag och kvinnan med barnet ställde sig upp.
- Jag kan! sa hon och sa till sitt barn att stanna kvar med den gamla damen, barnet kramade om sin mamma men lät henne sedan gå iväg. Jag hjälpte henne till ratten men det va redan försent, Bussen var påväg rakt mot ett träd i högsta fart.
- LISA!! bort därifrån!! skrek jag och Anna i kör. Hon vände sig inte om.
- Vänta, jag kanske kan vända den... skrek hon.
Sen så blev allting svart.

_____________________________________________________________________________________________
Nu så blev det lite saker som hände igen...
KOMENTERA!!!! jag vill att ni ska göra det... SNÄLLA!!! berätta vad ni tycker!
Och så har jag en fråga till er: vem gillar ni mest i 1D (om ni måste välja) och varför?
Har ni frågor till mig? Fråga i komentaren så kan jag svara på den! :)) SEEEEEEEEES!!! :DDDDD


Kommentarer
Postat av: Katyh

Super bra!!!!!!!

2012-03-07 @ 21:01:15
Postat av: Julia

jag älskar när det blir mycket action, detta är verkligen spännande fortsätt!

Ifall jag måste välja, jag älskar hela bandet lika mycket. Men den jag tycker är sötast är Niall!

2012-03-08 @ 18:05:07
Postat av: gabbi

älskar din blogg!! om jag ska välja en favo i 1D SÅ FÅR DET VARA NIALL!! för att han e snygg, sött, rolig och en massan andra saker!! älska älskar älskar verkligen din blogg! :)

2012-04-05 @ 16:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0