Forever young kapitel 25

När vi packat upp våra saker så knackade någon på dörren, alla hade saker i händerna så Frida sprang för att öppna dörren. Vi stod och försökte lyssna vad som hände. Jag hörde hennes springande steg och hur hon låste upp dörren.
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

Lisa's perspektiv.
När vi hörde Frida skrika vid dörr-öppningen så sprang vi snabbt dit.
- Frida! Vad är det som... Jag hann inte avsluta meningen innan jag sett vilka som stod vid dörröppningen.
- Lisa! ropade Louis och sprang fram mot mig. Jag fick en stor kram och jag fnittrade.
- I've missed you so much! sa han och såg mig djupt i mina ögon. Niall och Anna var också väldigt glada att träffas igen. När jag vände blicken åt vänster så såg jag att Frida höll på att svimma. men är hon föll så fångade Harry henne innan hon föll i golvet. När hon öppnade ögonen igen så var hon lugnare.
- OMG, ligger jag verkligen i Harrys famn eller är det bara en dröm? mumlade Frida, jag och Anna skrattade lite medan killarna såg undrande på oss. Eva kom och undrade vad som hände, vi sa att vi skulle ut och äta och hon bara log och sa att vi skulle vara tillbaka innan midnatt. Vi gick till Nandos (Nialls idé) och eftersom det var nära dit så gick vi. Medan vi åt så berättade vi om händelsen på bussen, de blev ororliga men vi berättade att eftersom vi var i London så skulle han inte hitta oss.
- I like your hair. sa Harry medan han lekte med Fridas blonda hår. Hon tackade och fnittrade. Niall lekte med Harrys hår .
- Thanks, and I like your hair! sa han och alla skrattade.

Liam's perspektiv.
Vi satt på Nandos till klockan 11.30 men bestämde oss sedan för att börja gå hem till tjejerna igen. Harry och Frida gick i förväg och vi andra skrattade åt dem. När vi kom till porten så sa vi hejdå.
- See you guys tomorow! sa Lisa och kramade om alla. vi nickade och gick sedan iväg. Det började att regna så vi gick in på ett café för att inte bli blöta.

Frida's perspektiv.
När vi kom in på hotellet så sov redan Lisas moster. Vi satt oss i vårt rum i våra sängar. Jag fattade inte att jag nyss träffat One Direction. De satt och log mot mig.
- Såå... vad tycker du? Frågade Anna mig medan hon såg undrande. Jag var tyst en stund och såg på dem, jag blev generad och fumlade med kudden.
- Jag tror att jag gillar Harry... mumlade jag. Nu log de ännu mer och såg på varandra.
- Nehee... sa de ironiskt och skrattade.
- Meh! lägg av! skrek jag och kastade kuddar på dem. Det ledde till ett kuddkrig.

Jahapp... då var jag klar med det 25 kapitlet! Vad tycker ni? Nästa kapitel kommer ikväll :)) Har ni frågor? fråga på ni bara!! komentera snälla! Förut så fick jag minst 4 komentarer på varje kapitel men nu så får jag knappt en komentar... 

Kommentarer
Postat av: Katja

SA JU DET

2012-03-10 @ 16:03:12
Postat av: Lydia

åhh tack så mycket! :D nytt kapitel ute! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0