Taken kapitel 3

Jasmines perspektiv.
Skoldagen gick långsamt, allting gick så himla sakta. Det kändes som att jag väntade i flera år. Tillslut så var skoldagen slut och jag mötte Maja vid skåpen.
Where are we going to meet him? Viskade Maja till mig med förväntansfull röst. Jag ryckte på axlarna och tog fram mobilen, när jag fick fram hans nummer så vågade jag inte ringa så jag messade istället.
"where are u??" jag väntade en stund och Maja såg frågande på mig men tillslut så vibrerade mobilen.
"outside your school, hurry up :))" Jag gjorde en gest åt Maja att skynda sig och sen så gick vi ut ur porten. Jag såg mig omkring och fick syn på en kille med solglasögon och hatt, jag förstod att det var Liam och att han hade det för att inte folk skulle känna igen honom. Jag skulle känna igen det ansiktet vart som helst. Jag pekade och gick bort mot honom med Maja. Han stod med ryggen mot så Maja petade honom på axeln.
"Liam?" Han vände sig om.
________________________________
Ok, jag vet att den blev kort men klockan är 11.30 och jag orkar inte skriva så mycket då… plus att jag skriver på min iPod (igen) såååå vad tycker ni då, är den bra/dålig eller spännande/tråkig isåfall berätta hur eller hur jag kan ändra på det! :))))) ses imorrn då! See ya, love ya!! ;P


Kommentarer
Postat av: Anastasia

jete jeta brööö! skämta eller azzå det var super bra! vill ha mer! och föresten! skulle du kunna vara snäll och skriva på din dator? det blir lite tråkigt om den slutar så snabbt! man vill ju ha mera!! men super bra skrivet :)

2012-03-18 @ 10:07:03
URL: http://brudarnapostan.Devote
Postat av: Elin

Sv; Jo, du kommer vara med mer efter att Sandra kommit hem från Sverige! :)

2012-03-18 @ 18:50:21
URL: http://onedworld.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv; Du kommer vara med mycketmycket mer senare! Men du får se vad som händer! haha :)

2012-03-18 @ 19:33:30
URL: http://onedworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0